Tuesday, October 26, 2010

Pertandingan Silat di waterfront Kuching

 

UNTUK SIARAN

 

Semalam saya telah dimaklumkan oleh Guru Muda Karim Cawangan PSMA Spring12 Semariang akan mengadakan pertandingan Silat Seni di Waterfront Kuching.

Saya juga dimaklumkan persilat-persilat dari sekitar Kuching dan Rumpun Silat Sarawak adalah dijemput pada pertandingan ini untuk disertai. Segala maklumbalas bolehlah menghubungi Guru Muda Karim kampung Semariang untuk maklumat berhubung pertandingan tersebut.

Semoga Pertandingan yang bakal diadakan berjalan dengan jayanya.

Sekian.

Technorati Tags: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Windows Live Tags: Pertandingan,Silat,waterfront,Semalam,Guru,Muda,Karim,Cawangan,PSMA,Semariang,Seni,Saya,Rumpun,Sarawak,Segala,Semoga,Sekian,dimaklumkan,persilat,untuk
WordPress Tags: Pertandingan,Silat,waterfront,Semalam,Guru,Muda,Karim,Cawangan,PSMA,Semariang,Seni,Saya,Rumpun,Sarawak,Segala,Semoga,Sekian,dimaklumkan,persilat,untuk
Blogger Labels: Pertandingan,Silat,waterfront,Semalam,Guru,Muda,Karim,Cawangan,PSMA,Semariang,Seni,Saya,Rumpun,Sarawak,Segala,Semoga,Sekian,dimaklumkan,persilat,untuk

No comments:

Mesyuarat dan aktiviti PSMA S12 bagi Tahun Januari 2024

 Syukur Alhamdulillah, Mesyuarat bagi peringkat Cawangan PSMA Spring12 bagi Cawangan Samariang Aman / BBS, Cawangan SK Gersik dan Cawangan B...