Friday, October 8, 2010

Tahniah kepada Guru Muda (Waris)

Logo PSMA PUSAT 1

Assalamualaikum dan salam sejahtera, semalam Guru Muda (Waris) Kustadinata bin Mazlan telah dilantik secara sahnya oleh Guru Utama Iaitu Cikgu Emy sebagai Guru Muda berkuatkuasa 01 januari 2010. Perkara ini juga telah Cikgu Emy sampaikan kepada setiap cawangan PSMA Spring12, dengan perlantikan ini setiap cawangan PSMA Spring12 secara sahnya mengakui perlantikan tersebut. Surat perlantikan dan Sijil telah dikeluarkan oleh PSMA Spring12 Pusat dan diperakui oleh Cikgu Emy.

Pihak PSMA Sring12 akan menganjurkan perjumpaan untuk semua ahli setelah selesainya Konvensyen Guru-Guru Silat Sarawak pada tarikh yang akan dimaklumkan kelak.

Pihak PSMA Spring12 mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada Guru Muda (Waris) Kustadinata bin Mazlan di atas perlantikan tersebut. Semoga Revolusi PSMA Spring12 menuju kearah kecermerlangan pada masa hadapan akan lebih cemerlang.

 

No comments:

Mesyuarat dan aktiviti PSMA S12 bagi Tahun Januari 2024

 Syukur Alhamdulillah, Mesyuarat bagi peringkat Cawangan PSMA Spring12 bagi Cawangan Samariang Aman / BBS, Cawangan SK Gersik dan Cawangan B...