Thursday, October 11, 2018

Misi Pagi ini


Pagi ini admin sekali lagi membantu AJK iaitu saudara Jordan, setiausaha SPRING 12 PSMA WARISAN WA BOJENG untuk satu lagi misi bagi meneruskan usaha yang telah datuk admin perjuangkan satu masa dahulu. Usaha yang telah beliau curahkan  sejak 1930an dengan menyebarkan dan memperkenalkan mainan Spring 12 PSMA ke serata tanah Sarawak, bersama-sama dengan moyang ku Nek Jeraie,  iaitu sekitar era 1840an.

Tarikh hari ini 12 Oktober 2018 akan kekal menjadi satu sejarah baru buat SPRING 12 PSMA WARISAN WA BOJENG dengan satu lembaran baru kearah yang lebih baik.

Insya Allah akan admin bantu usaha ini semampu admin dengan izin Allah, semoga menemui kejayaan sekali lagi seperti zaman kegemilangannya.

Lahaula Wala Quwata illa Billahil Aliyil Adzim


..Admin tidak mengharapkan balasan, cuma harapan admin Silat ini terpelihara dan tegaklah warisan keluarga.. demi bangsa dan Sarawak tercinta. Itu sahaja harapan admin.





Aamin.





No comments:

Mesyuarat dan aktiviti PSMA S12 bagi Tahun Januari 2024

 Syukur Alhamdulillah, Mesyuarat bagi peringkat Cawangan PSMA Spring12 bagi Cawangan Samariang Aman / BBS, Cawangan SK Gersik dan Cawangan B...