Thursday, June 4, 2009

SEJARAH

Assalamualaikum, sebagai permulaannya saya akan cuba memaparkan sejarah penubuhan dan latar belakang Arwah dan keluarganya. isyaallah harapan saya agar sumbangan beliau terhadap penduduk Kuching dan Sarawak amnya sekurang-kurangnya tercatat walaupun semasa Arwah Bojeng bin Sham, bapak, guru dan tidak Mahaguru (pantang pada arwah) beliau tidak suka menujuk-nunjuk penglibatan beliau dalam pembangunan Belia, Sukan termasuk silat dan sebagainya.

Saya juga akan usahakan dengan memaparkan gambar-gambar koleksi Arwah semasa hidup bersama keluarga, anak murid beliau dan sebagainya. Namun harapan saya segalanya akan berjalan lancar kerana untuk memulakannya memrlukan masa.

Ditambah lagi sekarang saya sedang bekhidmat di Kuantan Pahang. tetapi ape pun saya akan usahakan sedaya upaya saya.

No comments:

Mesyuarat dan aktiviti PSMA S12 bagi Tahun Januari 2024

 Syukur Alhamdulillah, Mesyuarat bagi peringkat Cawangan PSMA Spring12 bagi Cawangan Samariang Aman / BBS, Cawangan SK Gersik dan Cawangan B...