Saturday, November 9, 2019

Sambutan Maulidur Rasul 2019


Pihak Perguruan Spring12 PSMA Warisan Wa Bojeng telah menerima jemputan dari RSS untuk mengikuti perarakkan Maulidur Rasul anjuran Jabatan Agama Islam sarawak. Pihak perguruan telah mendapat restu dari Guru Utama untuk menghantar sebanyak 30 orang pesilat bagi manjayakan program tersebut. Pihak perguruan telah menyertai kontigen Rumpun Silat sarawak (RSS) di kedudukan perbarisan E28.



Alhamdulillah, semuanya telah berlangsung dengan baik, dan semua pesilat dari perguruan telah selamat pergi dan kembali kerumah masing-masing. Oleh kerana pada kali ini, perguruan turut menghantar persilat junior maka sistem senior dan buddy sistem telah diguna pakai bagi memastikan setiap pesilat terjaga dan diawasi sebaiknya. Syukur Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar atas izin Allah.

Semoga pendedahan bergini akan menambahkan lagi semangat bagi pesilat junior untuk terlibat dalam aktiviti lain yang bakal diadakan.

Admin

No comments:

Mesyuarat dan aktiviti PSMA S12 bagi Tahun Januari 2024

 Syukur Alhamdulillah, Mesyuarat bagi peringkat Cawangan PSMA Spring12 bagi Cawangan Samariang Aman / BBS, Cawangan SK Gersik dan Cawangan B...