Monday, October 21, 2019

Pemilihan Pesilat SukSak wilayah Kuching


Pesilat Spring12 PSMA Bengkong Biru

Syukur Alhamdulillah, Spring12 PSMA Warisan Wa Bojeng Cawangan Semariang Aman telah menghantar wakil pesilat bagi menyertai pemilihan tersebut di RSS Kuching pada 20 Okt 2019 yang lepas. Walaupun masa untuk persediaan cuma 4 hari, namun latihan telah diberikan oleh Guru Muda Hata, Guru Muda Eppy dan Guru Muda Suparman telah membantu persediaan yang diperlukan.

Bersyukur ke hadrat ilahi pesilat Spring12 PSMA telah dapat melayakkan diri hingga pemilihan peringkat Akhir bagi kategori E berat 65kg - 70kg. Walaupun beliau tewas pada peringkat akhir tersebut, dengan persembahan dan semangat sukan yang ditunjukkan oleh pesilat Spring12 PSMA, semoga dapat menjadi inspirasi buat pesilat-pesilat junior di Cawangan Semariang Aman agar terus berlatih dengan lebih bersemangat untuk persediaan pertandingan masa hadapan. Semangat juang yang dipamerkan cukup memberi kebangaan kepada pihak Cawangan Semariang Aman. Tahniah admin ucapkan kepada pesilat dan semua Guru Muda yang terlibat.

Be Positive.

Admin

No comments:

Mesyuarat dan aktiviti PSMA S12 bagi Tahun Januari 2024

 Syukur Alhamdulillah, Mesyuarat bagi peringkat Cawangan PSMA Spring12 bagi Cawangan Samariang Aman / BBS, Cawangan SK Gersik dan Cawangan B...